SalNet

Sistem informatic pentru calculul salariilor

Informatia gestionata:

               Istoricul tuturor informatiilor din luna, existand astfel posibilitatea revizuirii datelor in contextul din perioada respectiva de lucru (personal angajat, contributiile individuale sau ale angajatorului, valori ale sporurilor, etc.)

Date despre: personalul existent (informatii de personal, valori ale sporurilor si retinerilor lunare, persoanele aflate in intretinere), nomenclatoarele de functii utilizate, formatii si structuri, constantele de calcul in luna (procente ale contributiilor individuale si ale angajatorului, salariul minim pe economie, valoarea de calcul a tichetului de masa, numarul de posturi aferente contributiei pentru persoanele cu handicap, s.a.). Majoritatea acestor informatii se introduc o singura data la inceperea folosirii programului, dupa care se actualizeaza in functie de schimbarile legislative.

Functiile aplicatiei

  • permite gestionarea informatiilor de personal;
  • modalitate flexibila de configurarea a rubricilor de drepturi, contributii si retineri si a modului de calcul al acestora;
  • module de calcul pentru concedii odihna si concedii medicale;
  • functii de indexare a salariilor dupa diverse metode (cu posibilitatea de aplicare la fel sau diferentiat, in functie de structura personalului, pentru mai multe persoane simultan);
  • calcul automat al procentului de vechime in functie de inregistrarile din carnetul de munca sau in functie de vechimea deja calculata in momentul implementarii de catre utilizator (in ani, luni si zile);
  • introducerea pontajului ca baza in calculul salariilor lunare;
  • posibilitatea de calcul rapid a salariului brut in functie de salariul net sau invers;
  • machete de consultare rapida a datelor lunii cu posibilitati multiple de filtrare si grupare a informatiilor prezentate;
  • proceduri necesare extragerii informatiilor relevante din baza de date si intocmirii declaratiei 112 (CAS, CASS, Somaj) conform legislatiei in vigoare;
  • proceduri necesare extragerii informatiilor relevante din baza de date si intocmirii fiselor fiscale conform legislatiei in vigoare;
  • permite intocmirea borderourilor si generarea fisierelor specifice fiecarei banci in parte, necesare virarii sumelor calculate pe cardul bancar al fiecarui angajat.

Emiterea de rapoarte:

  • lista de pontaj;
  • pontaj centralizat pe baza datelor introduse de utilizator;
  • state de plata (cu posibilitatea de adaugare sau eliminare a anumitor rubrici);
  • fluturasi;
  • centralizatoare (diverse modele configurabile) - contin toate informatiile relevante in vederea realizarii viramentelor sau situatiilor statistice diverse;
  • rapoarte de personal (Fisa angajatului, Comunicare, Act Aditional);
  • borderouri pentru banci.
  • Toate rapoartele pot fi exportate in diverse formate, cele mai comune si utile fiind Excel si PDF.

Functii speciale:

  • generatorul de rapoarte – permite generarea unor liste si rapoarte configurabile, altele decat cele standard furnizate de aplicatie;
  • editorul de formule – permite editarea modului de calcul a rubricilor de drepturi, contributii si retineri, pentru flexibilitate si adaptare rapida in cazul modificarilor legislative. Editorul de formule permite realizarea de moduri diferite de calcul pentru fiecare categorie de personal in parte, daca este cazul (ex.: functionari publici, consilieri, s.a.).

          Modalitatea de operare este foarte simpla, bazata pe introducerea datelor in machete tabelare, usor de manipulat datorita asemanarii cu documentele utilizate in evidenta manuala. Sunt prevazute „unelte“ care sa scurteze timpul de lucru sau care sa furnizeze on-line informatii utile. Exista posibilitatea cautarii rapide a oricarei informatiii din baza de date.
Rapoartele obtinute sunt foarte diverse si cu posibilitati deosebite de configurare in functie de necesitatile utilizatorului. Exista posibilitatea eliminarii sau adaugarii de rubrici, a modificarii ordinii si denumirii acestora. Sunt deasemeni configurabile antetul, subsolul si uneori chiar titlul rapoartelor sau chiar elemente ce ofera o anumita ordonare a personalului in functie de specificul si dorinta utilizatorului.

Registrul Agricol

Aplicatia este o solutie informatica care vine in sprijinul gestionarii informatiilor legate...

Cititi mai mult +

Stare Civila

Corespondenta de mentiuni generata de modificarile din registrele de stare civila...

Cititi mai mult +

Asistenta Sociala

Actualizarea si vizualizarea in timp real a datelor de identificare ale...

Cititi mai mult +

Urbanism

Gestionarea activitatii de autorizare a lucrarilor de constructie este o activitate...

Cititi mai mult +